Aysnduru 14 haftalık hamileyim demirim bitik miş orofen hap verdi kullanıyorum sakıncası varmıdır acaba 🤷🏻♀️Hamileler ilaç kullanmaz derler ama ben baya kullanıyorum 🤷🏻♀️
Yaagmurr Aysnduru ilaç kullanmaz derken antibiyotik ağrı kesici vb ilaçlar için diyolardır oroferon bende kullanıyorum ayrıca doktorunuzun verdiği ilaçları kullanın tabi ki
Aysnduru Yaagmurr teşekkür ederim öyle derler ya aspirin kullanıyorum d vitamini damla kullanıyorum folik kullanıyorum birde oroferon dedim hamileler allahtan ilaç kullanamaz dedim🤣