Smyrhkn123 Bu üründen alıpta memnun kalan kalmayan varmı yer kaplamasini istemiyorum bu yüzden almak istiyorum yorumlarinizi bekliyorum 🤗
SofiB Smyrhkn123 oğlumda kullandım çok rahat oluyor gerçekten yer kaplamıyor şimdi yine o küveti kullanıcam
mervetanhan Bende istiyorum kullanıcı yorumlarına baktım 10 kişiden 8 i memnun kaldığını yazmış ama bende kararsız kaldım 🙄
crescent_ ilk kızımda kullandım, çok da memnun kaldım. aldığım ürünün ayakları sağlamdı. katlanınca dediğiniz gibi yer de kaplamıyor. şimdiki bebeğimde de onu kullanıcam inşallah.