Semistraa Kasım’da hsg çektirdim.Hiç şaşmayan Adetim 6 gün geçti. Belki geç döllenme falan derken bugün yine kan verdim negatif . Şimdi adet olayım diye bekliyorum aşılamaya başlayacam yoruldum. Sorduğumda genelde gecikme olmamış bende niye böyle oldu
Zekplt Semistraa bende hsg çekildim sonra günüm geçti umut vermek istemem ama 1 hafta hep negatif çıktı 2. Haftasonu falandı testimde 52 çıktı beta çok geç belli olmustu . İnşallah Rabbim gönlüne göre verir
Emel38 Semistraa bence aşılama için 3 ay bekleyin.hsg sonrası 3.ay ben gebe kaldım.sizde kendiliğinden gebe kalabilirsiniz
Semistraa Zekplt Bugün kan vermeyene kadar acaba hamilemiyim dedim ama negatifi görünce umut falan kalmadı. Öyle olunca geç döllenme mi oluyor
Semistraa Emel38 4 yıl oldu artık bekleyemeyecegim acaba bu ay oldu mu diye 😞aşılamaya karar verdim biraz olsun şansım artsın.
Happybsrn Emel38 ya bnm de ikinci ayım hsg çekileli doktordan aşılama istemiştim önce bekleyelim 3 ay dedi sonra kabul etti eşimin değeri düşük çünkü o da umutlu değildi herhalde 😔
Zekplt Semistraa doktor yumurtan geç çatlamıs dedi bana canım üstelik hsg çektirdim o ay hamile kaldım ben rahmin temizlendiği için hamile kalman kolay oluyormus öyle diyor doktorlar
Semistraa Zekplt Geç döllenme olayını anlayamadım adete bir hafta bıraktım değerlendirmeyi olsaydı çıkardı herhalde belirti Falanda yok
Semistraa Zekplt Ne kadar süre sonra kanda öğrendiniz bana haftaya gel olmazsa ilaç verelim dedi bekleyeyim ona göre
Semistraa Happybsrn ya önce adet olmamayım diyorsun şimdi adet olayımda önüme bakayım diyorsun. Hsg sonrası şans yüksek diyorlar acaba günleri mi kaçırıyoruz diye soru işareti aklımda kalmaz aşılama ile
Happybsrn Semistraa Ovulasyonda takıp ediyorum çokta düzenli ilişki oluyo yine de tutmuyor aşılama da yıkama sonrası değer yüksek çıkıyor o yüzden denemek istiyorum
Zekplt Semistraa tatlım herkezde farklı olabiliyor geçende böyle bi post açılmıştı 2 kişi benimle beraber toplam 3 hemen hamile kaldım ondan gecikmişim yazdı bazıları içi temizlendiği için gecikme olduğunu yazmıstı. Benim misal ayın 1inde hsg olsa ayın 24 ü falan çıktı kanda ama hsgden hemen önce hastaydım yani daha günüme vardı bana göre doktor ilaçla hastalandığın için aslında günün geçti demişti. Bizimki biraz karışık 😒