babyberry Kızlar bu mide bulantısı gelip giden bir şey mi, sizde nasıl oluyor? Bazen aşırı bulanıyor bazen hiç yok, belirtiler kaybolunca tedirgin oluyorum
irorkay babyberry benim de en başta çok çok vardı şimdi 8. Haftaya gireceğim neredeyse yok gibi herhalde belirtiler bir oluyor bir olmuyor..
umaydurununannesi babyberry benım 6d basladı 12. Haftaya kadar sureklı her aksam ılac ıctıgım halde kusmam oldu 12artı3 de sankı bı degnek heldı ve kayboldu yanı 3 gunde bır gelıyor bıde cok ac kalırsam oyle gelıyo
babyberry Mmalp yok henüz randevu günüm gelmedi doktoruma soracağım daha bir haftadır başladı zaten ama ara ara yoğunlaşıp kesilmesi tedirgin ediyor
babyberry irorkay sabahları çok yoğun oluyor kahvaltı sonrası diniyor herhalde çok aç kalınca aşırı oluyor
babyberry umaydurununannesi bir de hiç kusamadım aşırı bulanıyor afedersiniz öğürüyorum böule ama çıkmıyor bir şey karnımın içinde bir şeyler geziniyor gaz ve bulantı birleşti. Bazen de bir anda hiç olmuyor mesela şu an yeni doğmuş gibiyim ama sabaha offf ki ne offf başlıyor
Ebruakn 13.haftadayım hala bulantım oluyor ilacımı kullanmadığımda. Prilam dr kullanıyorum ve kullanırken çok rahat miğdem
090714 babyberry sabahları yataktan kalkmadan tuzlu kraker yiyin bana cok iyi geliyor doktorum demişti bastırıyor
umaydurununannesi babyberry benımde tam tersı aksamları hep aksam yemeklerı kabusum oldu resmen halada korkarak yıyorum😔 ılaca ragmen cok kotu oluyodum bazen mısafırlıkden gelıp eve yetısemıyordum
090714 babyberry içini ferah tut benimde günüm günümü tutmuyor bulantısı hiç olmayan gebelerde var gayet saglıklı 🥰
babyberry 090714 öncesinde aç şekilde ilaç içmek zorunda olduğum için bunu pek yapamam ama ben de çareyi galeta ve ayvada buldum😊
babyberry umaydurununannesi benim de tam tersi bi şeyler yedikten sonra bastırıyor midemi açken çok kötüyüm hepimize sabırlar diliyorum
idiloska babyberry benim 6.haftada başlamıştı, 8.haftada azalır gibi oldu çok dedim bitti sonra coştu. 13.haftam 10.haftadan beri ilaç kullanıyorum.
babyberry idiloska hiç belli olmuyor demek ki sevindim buna çünkü kesilince acaba diyorum bir şey mi oldu bu tedirginlikler hiç bitmeyecek miiii
Merrvvee babyberry canım ilk haftalarda çok oluyor ama 15 den sonra hafifliyor benim öyle son haftalarda nasl olur bilmiyorum 🌼