Beyzan Hanımefendi ilk gebeliğim de 3 ay önce düşük yaşadım, ve korkularım var. Bende biliyorum adet tarihine göre süre belirlendiğini geç döllenme diye bir ay var ve haftayı beta değerlerinize göre belirliyorlar. Tabikide doktora gittim salı günü doktorum keseyi göremeyince endişelendim.bu cevabi verene kadar keşke hiç cevap vermeseydiniz.