papatyasever34 Iyi akşamlar programa göre 6 haftalık hamileyim doktora gitmedim daha adet olacakmışım gibi ağrım ve akintim var normalmi acaba
symslmz papatyasever34 doktora gidip keseniz var mı yok mu görmeniz lazım. Dış gebelik kimyasal vs durumu var mı yok mu öğrenin.
090714 papatyasever34 ben doktora gitmenizi öneririm benimde 6 hafta kasıklarım arıyordu doktorum normal oldugunu söyledi ama herkesin gebeligi farklı gecer tabi akıntım hala var