18 yaşında babamın şiddetinden kaçarak evlendim . 19 yaşımda hamile kaldım düşük yaptım çok üzüldüm çok ağladım bı kaç ay sonra kimyasal gebelik yasadim çok şükür eşimle çok iyi anlaşıyoruz . Çok uzun süre hamile kalamadim tedaviler gördüm mekkeden 41 hurma okutup getirdim göbek çektirdim icmedigim yemedigim şey kalmadı olmadı . Doktor çok uzun tedavi gördük olmuyor artık tüp bebek dedi . Sonra canımdan çok sevdiğim annanem öldü o bı kaç ay onun üzüntüsünden bebek düşünemedim. Hamile kalmisim çok sevindim keseyi gördüm kalp atışını duydum . Bı kaç gün sonra doktorum kalbi durmus dedi dünyam yıkıldı kurtaj oldum .bu sırada dedemi kaybettim . Babamın başka çocukları varmış bunu öğrendim anneme yaptıkları çok stres oldum . Ve tekrar hamile kaldığını ogrendim şu an iğne ilaç kullanıyorum hiç bitmeyen umudum yüzümü güldürdü. Allahım isteyen herkeze nasip etsin inşallah . Tekrar kalbi durursa diye çok korkuyorum. Babamın psikolojik baskısından hala kurtulamadım anneme yaptığı eziyetler beni hala çok üzüyor .