Nstde sancım çıkıyor ama ben hissetmiyorum. Siz nstde sancı çıkınca ne kadar sürede hissetmeye başladınız ? 37 haftalığım şuan henüz erken düzensiz sancı çıkıyor. Var mı bir süresi? Bugün yatışım yapılacaktı ama düzensiz olduğu için imza atarak çıktım. 7 Ocağa günüm verilmişti zaten. Sizce sorun olur mu bu haftada doğması? Ya da sancı çıkması birşey yaparmı??