misraerol Melos123 benim var 3,5 yaşında tekir kedi kızım ❤️ Aşıları tam olması gerekiyor cok agzına yaklaşmayın kumunu asla temizlemeyin benim eşim hallediyor onun disinda seviyorum bi problem olmaz meraak etmeyin
cagla7980 Melos123 benim de evimde kedim var. aşıları tam olduktan sonra hiçbir sıkıntı olmuyor. Geçenlerde bir kadın doğum uzmanının yazısını okumuştum (Dr. Banu Çiftçi) “Dışkılarını alırken eldiven maske takıp sonrasında bol sabun ile yıkarsanız toksoplazma tehlikesinin önüne geçmiş olursunuz. Ancak dışkısını elleyip elinizi ağzınıza götürmeniz ile toksoplazma bulaşma sıkıntısı oluşacağını” yazmıştı yazısında. Onun dışında dilediğiniz gibi sevmekte sakınca yokmuş😊
Melos123 misraerol benim de sultan papağanım var . Doğduğundan beri bizimle . Hamile kaldıktan sonra çok yaklaşmıyorum ama Kafama takıldı ya .
misraerol Melos123 muhabbet kuşumda var oda 5 yaşında altını ben temizliyorum sıkıntı olmaz kedi kopek daha tehlikeli kuşa gore
Makikuba Iki köpeğim var, aşılarını duzenli yaptırıyoruz. Evimiz bahçeli, dışkılarını eldivenle bahçeden topluyorum. Bahcede degil evde bizimle yaşıyorlar. Bir sıkıntımız olmadı çok şukür.