Kızlar bir şey soracağım. Hamileyken siz de normal adet zamanınız geldiğinde belirti yaşıyor musunuz? Mesela normalde ben adet yaklaşınca bağırsaklarım çalışırdı. Şu an 8. Haftaya gireceğim. Eski adet zamanıma 4 gün var ve yine bağırsaklarım adet olacakmış gibi çalışıyor. Bu doğal mı?