psikolojim cok kotu odamda kaldım tek basıma 1 daat oncesınde kucuk oglum var 1,5 yasnda atesı cıktı duygusal olarak kendıımı cok gucsuz ve yetersız hıssedıyorm elımdn hıc bısey gelmıo sureklı ölcuyoruz ates dusurucu verdm ınsaallh ogluma bulasmamıstr kalbım sıkısıo artık stresten cok caresız hıssedıyorum