tugce_25 canım benim de üst sırt ağrım çok fazla 31+2 yım sırt ağrım var üstüne uzanamiyorum yabken bile ağrıyor nefes alıyorum ağrıyor özellikle maske taktiğimda ciğerim aşırı ağrıyor kaburgalarimin alt kısmı ağrıyor nefes alıp vermek zor 2 ay önce geçirdim gebeliklemi alakalı bilmiorum