Bende koranayım sanırım.sanırım diyorum çünkü bana test yapmadılar.hamilelikten dolayı annemlere geldim ve babam,kardeşim pozitif çıktı onlarla birlikte karantinaya alındım ama kapıya sağlıkçılar geldiğinde 6 aylık hamile olduğumu ve belirtilerimi söylediğimde büyük ihtimal pozitif olduğumu test yapsalarda pozitif çıksa bile ilaç veremeyecekleri söylediler ayrı odalarda oturun dediler.bugün 5.günümüz karantinamızın ama bizde belirtiler 3 gün öncesinden vardı zaten.bu arada iyileşmek için bal zencefil macunu yaptım yedim günde 1 bardak ıhlamur içtim c vitamini almaya çalıştım ama iştahsızlık oluyor özellikle sabahları ve öksürüğüm kesilmedi burnum bi tıkanıyo bi açılıyo bazı şeylerin kokusunu alamıyorum ateşim hiç olmadı.rabbim herkese şifa versin 🤲