Hanımlar merhaba. Ben bu yıl içinde önce kimyasal sonra dış gebelik şimdi gecen ayda tekrar kimyasal gebelik yaşadım. Ne gibi bi tedavi olmalı bana başına gelen var mı ? Daha sonra sağlıklı gebelik elde eden oldu mu ? Neler yapmalıyım tecrübelerinizi bekliyorum. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.