Kızlar 29haftalık gebeyim . Sol göğsümün altında böyle yanma gibi agrı gibi değişik bişey var yatarken otururken falan hep canımı yakıyor yanıyor yani ve o kısım sanki uyuşmuş gibi bişey anlamadım. Annemler çiğit (bizim oranın şivesine göre leke ) düşüyor ve o yüzden acıtıyor kararma tarzı biley yani ben anlamadım sizdede var mı böyle bişey