Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım ve değerlerim son saate kadar yüksek çıktı ve dr um beni endokrinoloji bölümüne yönlendirdi bu durumda olan var mı ? Nasıl bir süreç yaşadınız bana bu konuda destek olmanızı bekliyorum çünki çok moralim bozuldu.
Açlık şekeri 103.91 ref 95
- Saat 194,3 ref 180
- Saat 162,4 ref 155
- 3. Saat 84,5 ref 140