Bu başlığı açacağım aklıma gelmezdi anneler ama bayaa bayaa bende doğuramıyorum. Benim minik kızım 39+6 oldu yarın doğması lazım ama malesef gelmiyor. Geçen hafta muayene oldum doktor 1 hafta önde kilosu 3900 olmuş boy uzun kafa çapı büyük tam kıvamında dedi ama ne açıklık vardı ne de nst de sancı .. Hurma, adaçayı, pilates, yürüyüş ve squat yapıyorum ediyorum. Pazartesi kesin yatış verdi suni verecekler olmazsa sezeryan alacağız dedi doktor gelişimi önde olduğu için. Son tavsiyeleri olan var mııııı 😇