Merhaba kızlar 9 haftalık hamileyim dün doktor smear testi yapalım dedi.Yaparken kanamam oldu ama öncesinde yoktu kanamam falan stajyerdi doktor baya canımı acıttı ondan olduğunu düşünüyorum.Zaten düşük tehlikem vardı o devam ediyo dediler kanama olunca ama 3 haftadır yoktu kanamam.Simdi de çok hafif leke geliyor kahverengi başına böyle bişey gelen var mı?