Demetyvss Kızlar ya 21 haftalık hamileyim tetanoz aşısından sonra gece ateşim yükseldi ve karnım da ağrılar girdi. Doktor alerjim reaksiyon olduğunu söyledi ve iğne yaptı. Ağrılarım hala çok rahatsız edici acaba böyle birşey yaşayan var mı ne zaman geçer ?
GamzeArmi Demetyvss canım benimde aynısı oldu.Vurulduğumda ilk bişey olmadı sorma gece ateşim çıktı ve kemiklerim her yerim ağrıyordu.Gece acile gittim hatta doktor olabilir tetanoz yapar dedi parol serum taktı bidaha ateş çıkarsa parol ilaç iç bitane dedi.Sonra daha ateş olmadı ama bir sürü vücut ağrıyor
Senaa31 Bende tetanoz aşısı yaptırdığımda kolum ağrıdı ve kusma halsizlik oldu. Olan şeylermiş bunlar