Baloglusumm Dndulgr ben 20 haftaligim malatyadayim ilk çocuğumu özel de gözde de yaptım şimdi 3 milyar diyolar devlette de sezeryan olmak istemiyorum çok kararsizim
Dndulgr Baloglusumm ben de gözde takipliyim. Emrullah bey de. 3 bin dediler bana da. Sizin doktor kim. Doğumu orda yapıcak mısınız.
Dndulgr Fatma4495 doktor da oluyordur illa ki. Zaten normal doğumsa özelde olsa doktor sona doğru geliyor.
Hamucera Devlete bir kez gittim yani ilk hamileliğim ve kontrollere eşleri almıyorlarmış o yüzden özelden devam ediyoruz. Hoş bir tavır değil