Deletedmom5 Kızlar sabahtan beri ağrıdan duramıyorum gaz sıkısması sanırım ne ıyı gelır nolur yardımcı olun aglıcam o derece kotu. Kayısı yıorm bana mısın demedı ya :(
Elifyusuf41 Deletedmom5 kayısıyı kaynatıp suyunu iç birde nbl probiyotik var hap iyi geliyor ben de de gaz sorunu çok vardı 12. Haftadan sonra azaldı baya