Tugce_09 33+3 şuan hamileyim ve kan geldi bir kere doktora başvurdum yatiş yapıldı çiger geliştirici iğne yapildi nst de sanci çikıyor ağriyla birlikte sizce doğum yakınmi yani bu iğneyle birlikte hızlandirmişmi oluyor doğumu 😔🤷♀️
Gizemli213 Tugce_09 hayır kuzum dogumu hızlandırmaz sadece bebegin gelmek isterse cigerleri gelişsin kendi başına nefes alabilsin diye
Gizemli213 Tugce_09 normalde cigerler kendi başına gelişimini 37.haftada tamamlıyor senin haftan daha erken oldugu için doktorlar igne vurup bebeginin cigerinin gelişimini tamamlarmaya çalışıyorlar merak etme bizim gelinimizede 34 de vuruldu erken dogum olabilir diye 39. Haftada normal dogum yaptı
Minay Tugce_09 hızlandırmaz sadece erken doğarsa bbeğin ciğer gelişimi hızlansın diye yapıyorlar dogum olabilir de bekleyebilir de benim akrabamın da 33 de sancı ve kanama vardı hastanede yattı 3 gün sonra çıkardılar şimdi 40 haftalık daha gelen giden yokmuş ☺️
Aynurr16 Tugce_09 hayır canım erken doğarsa diye ciğerleri gelişsin diye serhm verdilermi o sancıyı durdurmak için