Sblloztass Tugbaomerfaruk illa ıkıncı de tam cıkması gerekıyormus hamıle degılsın tek cızgı var dıyorlar moralımı bozuyolar
Semakrr Sblloztass Canım sabah ilk idrarla yapılan test daha doğru sonuç veriyo keşke sabah yapsaydın
Feyy Sblloztass canım kendini çok yorma ağır kaldırma dikkat et en güzeli pazartesiyi bekle ve doğruca kan ver en doğru kesin sonucu öyle alırsın beklemek çok zor oluyor bu durumda ama birazcık sabret
m060918 https://imgyukle.com/i/aCiwxQ Kızlar benim de 28 günde birlik adet dilimine göre 2 gün gecikti adetim normalde düzensiz ama iki Aydır 25 günde 1 oluyordum sizde ikinci çizgiyi görüyor musunuz
Sblloztass Tugcek33 sizin verdiğiniz cevaplar öyle mutlu ediyor ki keşke yanımda olupta gorenlerde oyle dese
Merve-53-42 momelif bana doktor değilsin dedi öyle de çıktı malesef bikac kete yine silik çizgi çıktı yine gebelik yok benim nacizane tavsiyem negatif çıktı isede gidin doktora küçücük olsa da kanda ya da ultrasonda çıkar
momelif Merve-53-42 testler bazn bozuk olabilior tbi ama bn hep ayni marka testi yaparm hic yanlmaz yoksa asla ikinci cizgi cikmior varsa silik de olsa cikti tbi kesn sonuc kan
Eminerahman Inşallah herşey gönlünce olur benim testim de böyle silikti kan testi yaptım hamileydim umudunu kaybetme bence hamilesin 🤩❤❤🙏
nesibe_baris m060918 hemen çıkmadı mı ? Olsun sen yinede pazartesi günü yap çıkarsa kan testi verirsin