Benim normal günü 1 mayıs doğumum ama muhtemel sezeryan olucak nisan 20 gibi gelir kızım diye düşünüyorum 🙂 Pandemiye ve eşime rağmen tüm alışverişini neredeyse bitirdim bir bezi ve odası kaldı diyebilirim. Tabi bu aldıklarımdan sadece beşiğini mağazadan aldım geri kalanlar hep online alış veriş. Alışveriş yapmayı düşünen yada aklına bişi takılan olursa yardım edebilirm, baya araştırmalı süreçlerden sonra yaptım alışverişini 😇 İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi