Reyyhan bende böyle şeyler düşünüyordum sürekli ya Bebeğim yada ben ölürsem ne olur babası nasıl bakacak falan aynı düşünceler bende de vardı ama o masaya yatınca aklında öyle birşey kalmaz bence o an düşüneceğin tek şey sağlıklı bir şekilde bebeğinin doğması olur