Reyyhan benimde 6,5 yaşında bir kızım var. Aklınıza neden böyle şeyler getiriyorsunuz. Kötü düşünmeyin, hem karnınızdaki bebeğiniz hem kızınız hemde siz kötü etkilenirsiniz. Ne güzel işte ikiz gibi büyüyecekler, birbirlerine destek olacaklar. Ne güzel bir duygu bu.