Hanımlar 10+6 haftalık gebeyim. Bugün doktora gittim ultrasonda bebeğim bu şekilde gözüküyor daha önce buraya aynı haftalarda ultrason fotoğrafı atanlr görmüştüm bebek görünümünde gözüküyordu ama benimki öyle gözükmüyoe. Benimle aynı günlerde olan arkadaşlar varsa kendi ultrason görüntülerini atabailirler mi ben mi evhamlıyım anlamadım. Bu arada sata göre 10+6 ama ultrasonda 10+1 çıkmış 😢
