meryemmblog Merhaba kızlar ikili tarama testi hakkında ne düşünüyorsunuz bir ay sonra yaptırmak için gidicem, kararsızlık var çevremdekilerin bazıları yaptırmamış bazıları yaptırmış ne diyosunuz sizce?
Minnosunannesiii meryemmblog ben yaptırmadım hiçte pişman değilim. Allah korusun bebeğimde bi döküntü varsa onu asla aldırmam kıyamam ee tedavisi de yokmuş zaten hamileliğimi neden zehir edeyim hem bebeğime hem kendime ben üzüldükçe oda yıprancak kıyamam ona asla
sumeyye60 meryemmblog Tamam bebeğinizi ne olursa olsun aldırmayacaksınız ama eğer genetik bir rahatsızlık, akraba evliliği, ailelerde Down sendromlu birisi varsa siz de sonuçlara göre kendinizi hazırlarsınız. Bu yüzden önemli testler ama yine siz bilirsiniz.
irorkay meryemmblog ben de 1 ay sonra gideceğim yaptıracağım ben. Doktor da önerdi bence yapılmalı Allah korusun insan her şeye hazırlıklı olmalı bence.
Btlvnt Bende yaptırdım çok şükür degerler güzel cıktı bi sorun yok yapılması gerektiğini düşünüyorum her halukarda tabiki biz anneler bebegimizi dünyaya getirmeyi tercih ederiz.