Dlrcem Selam kızlar. Hekimoğlu görüntüleme merkezinde detaylı usg çektiren var mı? Aradım 250 tl miş fiyatı Ama acaba kredi kartı geçiyomu bilgisi olan var mı?????
1987gokce Dlrcem orada yaptırdım kredi kartıyla ödedim eşimde girdi. Abdullah bey doktorumuzdu her sorumuza cevap verdi, güleryüzlüydü, 6 adet resim verdiler..cd de 6 resmin haricinde pozlarda vardı çok memnun kaldım tavsiye ederim 😊
Se3008 @Dlrcem kaldım canım bi yarım saat baktı herşeyine 6 tane resim verdi renkliden baktıklarının resimlerinide verdi güzeldi yani 🤗
Se3008 @Dlrcem bence herşeyin tam net gözükmesi için bi 2 hafta sonra git derim genellikle 20-24 . Haftalarda bakılıyor ama tam net oluşur o yuzden ☺☺
Dlrcem Se3008 ya bende öyle düşünüyodum ama araya bayram giriyo bayramdan sonraki haftada 23. Hafta başlamış oluyo. O yüzden tereddüt ediyorum
Se3008 @Dlrcem çocugun pozisyonuna göre değişiyor bizde bir sorun çıkmadı herşeyini ölçtü yarım saat falan sürdü .