Merhaba hanımlar. Daha önce 3 kez düşük yaptım ilk ikisi 3 haftalık sonuncusu 5 haftalıktı. En son genetik test yaptırdık 2 ayda anca çıktı sonuç.
mthfr a1298c hetorozigot sonucu çıktı diğerleri normal. Bu ne demek bilen var mı ? Nasıl bir yol izlemeliyim.