Merhaba sevgili Anneler ve anne adayları atasehır avıcennada tülin hanıma gıdıyorum genel olarak cok memnunum tülin hanıma giden anneler var mı ?
cinsiyetımiz net belli degıl 12+3 olduk %70 kıza benzıyor dedı göstermedıgı ıcın değişebilir dedi benım durumumda olan varmı ?😊