Cicilibicili rodin123 çokkk çok az kalmışşş 🙈 kesinlikle çok farklı heyecanlar o kadar iyi anlıyorum ki ☺️
Cicilibicili mom24 31 aralıkta yaptım canım doğum. Çok şükür bebişimizle evdeyiz herşey yolunda.🥰 Normal doğum yaptım. Çok az bi dikişim vardı şuan o da toparlandı.
mom24 Cicilibicili evet öyle hatırlıyorum post açmıştın ikizmiş tek kese gözükmüştü üzüldün ama kızın sana umut oldu ışık oldu. Benimki de 4 aylık oldu masallah
Cicilibicili mom24 ahh evet ne günlerdi. Baya önceden konuşmuşuz o zaman. Çok şükür o günlerden bu günlere geldik. Şimdi o gözüken kese yanımda uyuyo ☺️ Maşallah seninki büyümüş bile annesi