Deletedmom9 Aszey2012 Ben kulllandım canım doktor kendini hazırlarsın bebek için çok iyi olur dedi👍🏼🥰🥰
Aszey2012 Mavi87 bende genelde zfol ü duydum da herhangi bi doktora da gitmedim ilk gebeliğimde folic1 kullanıyordum iyi değil dediler
glnzem Aszey2012 canım folbiol kullandım doktorum hamile kaldıktan sonra da değiştirmedi onunla devam ettim.
Defnederen glnzem ne kadar süre kullandınız bende folbiol kullanıyorum günde bir defa dedi siz nasıl kullandınız
Buketkucuk Aszey2012 ben kullanmadım, hamile olduğumu öğrenince doktorumun verdiğini kullandım 3 ay boyunca
[silindi] Buketkucuk ben de kullanmadim, oat diye hamile kaldim zaten ama bilincli bir saglikli beslenme donemim vardi bi suredir doktorum bunun daha onemli oldugunu soylemisti sonra hamilelik basinda 3 ay sadece kullandim folik asit
Boncukbeyinannesi Aszey2012 inofolic combi kullandım ben polikistik olduğum için hem de gebeliğe yardımcı bir gıda takviyesi
Mavi87 Aszey2012 zaten imom da zfol de gıda takviyesi. İlaç değildir yazıyor. Bu iki ilaçtan birini kullan olmadı canım
uykusuzbirben Aszey2012 gebe kalmadan bi ay önce folbiol kullanmaya başlamştm ve hamileliğin ilk üç ayını da aynı ilaca devam ettm.
Dtinc Ben hamilelik düşündüğüm için aile hekimi önermişti Osende 2M, kullanmaya başladıktan 1 ay sonra hamile kaldım ztn ☺️
Didemmmmm Aszey2012canım doktorum ilk başta folidoce vermişti ama bende ciddi baş dönmesi ve mide bulantısı yapınca pregnio ile değiştirdi.
vitamininannesi92 Aszey2012 inofolic ve omepa Q10 önerdi doktor, pco var bende yumurta kalitesini artırır dedi