O testler sağlık Ocağı testleridir canım. Sağlık ocağına gidip gebeliğinin bilgisini ver, senden birkaç tüp kan alacaklar ve idrar isteyecekler. Onun harici bir test yapılmıyor. Önünde en erken 11-14 hafta arasında yapılan ikili test var şuan, o da isteğe bağlı. Ben yaptırmadım ikili, üçlü, dörtlü testleri, çok şükür bebeğimde sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağımda