Çin takvimi tutuyor diyorlar. Ancak otomatik hesaplayıcıdan yapmak gerekiyor. Ya da Gebe kalındığı aya bakılıyor. Ayrıca Şubat’tan önce doğanlar yaşına 2 sonra doğanlar 1 ekliyor. Hiçbir bilimselliği yok ama insanların bu kadar tutunca şaşırıyor insan.