Ben yaptırmadııım 🙋🏻♀️ faydalı bulmuyorum açıkçası, gerçeklik oranını doktoruma sorduğumda %50-60 doğru çıkar dedi. Bende hiç gerek duymadım. Ayrıca gözümün önünde canlı bir örnek vardı, görümceme bebeğinin down sendromlu olacağını söylemişlerdi, çok kendini üzdü, yıkıldı, ama çok şükür bebeği sağlıklı doğdu pırıl pırıl şimdi. Bende dediğim gibi yaptırmadım bebeğim de sağlığıyla doğdu Allah’ıma şükürler olsun. sadece detaylı ultrason var, ona girdim, onu kaçırmamanı tavsiye ederim. Ayrıca şunu da belirtmek isterim ki, ikili, üçlü hatta dörtlü testlerde down sendrom çıksa bile doktorların yapabilecekleri hiç bir şey olmuyor, sadece aldırmak istersen alabiliyorlar(!), ki o da biraz vicdansızlık olur.