eslemeslem melekkizim_00 ben kan verdiğimde 30 çıkmıştı o kadar minikti 😁 inşallah sizin de vardır ama çokta umutlanmayın sonra çıkmayınca büyük hayal kırıklığı oluyor 😔
Kuyumcu melekkizim_00 umutlan ama negatıf cıkrsadabumudunu kaybetme bır dusuk bır negatıf tup bebek ıkıncı denemede pozıtıfı gordum hıc umudumu kaybetmedım Rabbımden umut kesılmez aklında kalcagına yap test gıtsın psıkolojıkde olabılır ama gercekten gebelıkde olabılır hakkında hayırlısınoksun ınsallah
Buketkucuk melekkizim_00 canım zaten varsa her halükarda çıkacaktır beklemenin manası yok bence gidip ver kan testini sonucu hayırlı olur inşallah 💜
sedamom melekkizim_00 canım eğer değilse ümit verip üzmek istemem ama bende hamile olduğumu bilmiyordum. Bi aksam yemekte dolma biber ve tarhana corbası vardı. İkisindende öyle bi tiksinmiştim ki anltamam yiyememiştim. Tabi cahillik o zaman akıntımı falan takip etmedim onlra yorum yazamam ama yemekten tiksinme olabilir. Ki ben 4-5 haftalıkken öğrenmiştim hamile olduğumu. Yani erken zamanda da tiksinti oluyor 🥰
melekkizim_00 sedamom işte ayim 12 sinde catlatma iğnesi oldum ama umutlanmakta istemiyorum bilmiyorum ya
eslemeslem melekkizim_00 ben ovulasyon takibi yapıyordum çatlamadan 11 gün sonra idrar testinde çok silik olarak görmüştüm kanda da 30 çıkmıştı işte 😊 evde gebelik testi varsa yap bi bakalım ne çıkacak
Hafizimm Benim de bunlar olmuştu adetimden birkaç gün önce. Mide bulantısı ara ara, baş dönmesi. Adetim geciktikten 4 gün sonra yapmıştım pozitif çıkmıştı ve kanda da çıkmıştı aynı gün. Tabi kaybettim bebeğimi ama bilgi olsun diye yazdım.🌸
plakayerli Mavi87 benim bat’tan bi hafta öncesinde başlamıştı mide bulantım. Bulandıkça hoşuma gidiyordu kesin hamileyim diye 😍
Mavi87 plakayerli 😁😁 bünyeden bünyeye değişir tabi canım ya. Genelde 6. Haftada başlar ama bende 5 te başlamıştı mesela. Bazısında fena baş dönmesi olurken bende hiç olmamıştı. Hormonlar işte
Tazeanne0 melekkizim_00 pazartesi git bugün verseydin kan araya cumartesi pazar giriyor insan çatlar valla beklemek zor oluyor 🤷 inşallah vardır canım hakkında hayırlısı
Eyces melekkizim_00 canım normal de adete az kala kuruluk oluyor ama sende akıntı var hamile olabilirsin inşallah olursun da test Yap canım Allah büyük 🥑