annepanda
annepanda bakarken bende anladım doktorun konusmamasından , bebekte sıkıntı var dedi baktı baktı bende korktum üzüldüm daha bilmeden ağladım o ultrasonla bakarken , doktorum da üzüldü anensefali gibi gözüküyo dedi ben ağlıyorum en son kız gibi gözüküyo dedi , ne ben konusabildim ne de o çok bişey anlatabildi , yönlendirdi profesöre .. kan tahlillerim çok düşüktü onu felan unuttum herşeyin önüne geçiyor duydukların , konduramıyorsun .. eşimin yüzüne bakamadım , kendimi sağlıklı bir bebek taşıyamadığım için kötü hissettm …