Burda bu konu ne alaka diye kızacaksınız belki ama muhabbet kuşumu çok seviyorum çok cana yakın sevimlidir.ishal oldu ve suluğundaki suyu çok çabuk bitiriyor .yani hep su içtiğini görüyorum .veterinere götürsem mi bilmiyorum .doğru düzgün götürebileceğim bir yer de yok .muhabbet kuşu bakan yaşayan varmı bu durumu? Hali vakti yerinde ötüyor,hareketli de birkaç gündür ishal ve çok su içtiğini görüyorum.😢