Sibbeell valla kullanmadıgım ilaç yok desem yeridir 😂 transferden önce iğnelerm vardı hemşiremin verdiği yumurta büyümesi için sonra çatlatma iğnesi estrofem kullandım suanda coraspin, folik asit, devit3, balık hapı, progestan iğne, oksapar kan sulandırıcı iğne, lutinus fitil, ve dostinex kullanıyorm