Gzmskr 36+4 haftalık hamieyim normal doğum olucak allahin izniyle ama bende hicbir belirti yok.Arada agrım oluyor oda geçiyor hemen.Acaba daha erken mi?Yoksa şimdiye kadar belirti olması lazım mi ?ilk gebeliğim o yüzden sormak istedim
Aynurr16 Gzmskr herkesin farklı canım 40 haftadayım sancının yalancısı bile yok karın düşmesi, nişan gelmesi , şiddetli adet ağrısı yada sırttan bele vuran ağrı, bunlar mış belirti bende nişan dışında belirti yok umarm senin olur
NurTekmile Gzmskr daha erken canım benimde ilk hamileligim bebegim 27. Haftadan beri bas gelis pozisyonunda suan 38+1 ara sıra belimden bi agrı giriyor bazende alt kısımdan bıcakla kesiyorlar gibi genel olarakta karnım sert ama hastahanede nstye girince sancım yok 😅
Gzmskr Aynurr16 anladım benim sanki arada vajinamda baskı hissediyorum.Kasiliyor bebeğim bir köşede bunlar dışında Bnde de yok ınsallh sancim kdiligiden oluşur çatı muayemde de 1 cm açılmam vardı
Aynurr16 Gzmskr o baskı rahime yerleştiği için oluyo yavaş yavaş inşyo işde arada böyle elektrik çarpması gibide olur sinirlere dokundupu için bendede ik cm açıklık var ama yeterli değil
NurTekmile Gzmskr bi anda doguracak mısın gibi hissediyorum belirti falan olmadan 😅 hastahenye gidince benimki mutlu oluyor rahatliyor hareketleri artıyor karnım bile sertlesmiyor 😅
Gzmskr NurTekmile bende de tam tersi hastaneye gidince duruyor 🤣nst de hep uyuyor nstden çıkınca kıpır kıpır anlamadım yaa
NurTekmile Gzmskr 😅😅 bende hemsirelere dedim benim ki sizi görünce kendini güvende hissediyor evde tedirgin oluyor