Semaemre28 Merhabalar 🌸 bugün sabah uyandığımdan beri üstümde bir halsizlik var. Soğuk soğuk terleme falan da var. Soğuk aldım sanırım. 7 haftalık hamileyim. Sizce ne iyi gelir
UmayAsya Semaemre28 bol c vitamini bencede meyve ye bol bol ıhlamur vs içmeden de doktoruna sor bana sancı yaptı doktorum herkese aynı etkiyi göstermediğini söyledi icersen de bir çay bardağını geçme bence geçmiş olsun inşallah hemen atlatırsın 🥰
Semaemre28 UmayAsya çok teşekkür ederim. Ben de bilemediğim için içmedim öyle kuşburnu ıhlamur falan. Sadece meyve yiyorum şimdilik