Happybabyyy Kizlar ilk hamileliginizde bebisler ne zaman kanala girdi acaba🙄 ben 38+4 halen girmedi kanala
Minnosunannesiii Happybabyyy benimkinde anasına çekerse herhalde huysuz inatçı olcak girmeyecek ahsjdjd öyle düşünüyorum
Uykulugebe Happybabyyy Benim de ilk hamilelik 35 te girdi 36 da tekrar başını yukarı çıkardı 37 de gittim yine doğum kanalindaydi😊Sanırım biraz yaramaz bir kız olacak 😂
Happybabyyy Uykulugebe yaaa. Girip cikildigini hic duymamistim😅 ama bi kere grdiyse tekrar girer galiba
Uykulugebe Happybabyyy doktor da şaşırdı zaten😂Ama yeri iyice daraldı umarım başını tekrar yukarı çıkarmaz bu sefer