Zuhal6234 aslında ben 6 ay özel bir doktorda tedavi gördüm bana 3 ay boyunca klomen 1 ay femara ve en sonunda çatlatma iğnesi vurdu ama hiç birinde gebelik elde edemedik benden ne hsg istedi nede bir şeyin var senin hiç bir şeyin yok dedi ama bu kadar hormon ilacına rağmen ben gebe kalamadım. Daha sonra dedim doktoru değişitreyim başka bir doktora gittim ve bana sol yumurtalık da 4 cm kist olduğunu ve pcos olduğunu söyledi şok oldum orda hiç bir şey diyemedim şimdi ilk gidişim de bana direk hsg çekmem lazım dedi bu ay adet olursam onu çekineceğim bakalım.