Bernaoztrk olsun kuzum önemli değil hepimizin yaşadığı sey bunlar. Bende fitil kullandım zaten yanlıs anladın sen, hap dediğim antibiyotik 😊 fitilin bi zararı yok, o bölgede ki mantarları temizliyor. Ben yatarken kullandım hep. Wcye girdim önce bi süre kalsın içimde diye hem hareket etmediğim bi süre zarfı olsun dedim nolur nolmaz cıkar mıkar guzel iteleyemezsem diye😄