Zeynepahmett 2 gün sonra çıktı çarşamba günü düştüm ve o kadar sert de düşmedim basım döndü birden dengem sarsıldı sonra çıktım korktum kimseye söyleyemedim bebeğimin hareketlerini takip ettim , gayet hareketliydi bende sorun yok dedim çarşamba gece bekledim kanama sancı herhangi birsey olursa eşime söyler gideriz dedim birde perşembe günü kontrolüm vardı orda doktoruma bilgi verdim bebeğin hareketlerini sordu ultrasonla baktı takip edelim riskli bi haftada düşmüşsün dedi bugün sabah tekrar hastaneye gittim çok hafif ağrım vardı yine kanamam olmadı çok şükür doktorum direk nst ve togo istedi baktı çok az sancı çıktı bebeğin hareketlerini takip et dedi şimdi sürekli takip ediyorum ama en azından içim rahat olucak çıkarken de doktorum akıntın artarsa kasılma sancı agrı hissedersen bekleme gel dedi