giresun asla umutsuz olmayın bu bile isyana girer Allah muhafaza. Allah’tan umut kesilmez. Bunun en büyük örneği benim 😌 ben 18 yıllık evliyim ve tam 7 bebeğimi kaybettim. 2 kimyasal, 2 düşük, bir 25 haftalık erken doğan ikizlerim ve 1 de kalbi durduğu için alınan bebeğim var. Biz artık kaderimizde bu dünyada anne baba olmak yok derken Rabbim mucizemizi gönderdi 🥰 şuan 35 haftalık olduk. Düşük tehlikem bu gebeliğimde de vardı ayrıca serklaj uygulandı. Rabbim kader ettikten sonra her türlü oluyor. Bana ilk evlendiğimde 18 yıl sonra olacak bebeğimiz deseler ben o kadar nasıl bekliyim derdim herhalde ama Rabbim öyle bir bekletiyo ki…