mommy00 Kızlar normal DEĞİL ya gözlerimin içine kadar başım ağrıyor 3 gündür sizde oluyor mu normal mi
Minnosunannesiii mommy00 bende de çok vardı ama şimdi sana normal diyemem çok şükür bi sıkıntısını görmedim ben ama beyin kanaması geçirecek sanıyordum o derece ağrı fazlaydı bende
yusufbebekk447 mommy00 bir ara. vardı sonra geçti 30.haftamdaydım yine başladı .Örgü örüyordum üç dört gündür hiç öremedim.hatta hiçbir şey yapamıyorum
Bebek-geliyor mommy00 magnezyum ilacı kullanıyor musunuz doktorunuzla görüşün isterseniz başlatabilir.
Sibeelkrc Çok geçmiş olsn hamilelikle alakası olmayabilir. Allah korusun, covit testi yaptırın derim.
mommy00 GmzAykn evet 10 haftada çok az da olsa erkek gibi demişti pazartesi bakalım net birşey diycek bunu duymuştuk 😅