hazal2131ds Doktorum bi kaç isim verdi doç.dr yasemin doğan, dr. mehmet özsürmeli, prof.dr. Gülseren Yüce, prof.dr. Eray Çalışkan bunlara gidenler var mı ? Memnun kalan hiç bilmediğim için kafamda bişiler oluşur dedim
gmzmyr hazal2131ds tanımıyorum hiçbirisini canım ama Gölcük Medar hastanesinde Adem beyi tavsiye ediyorum ben
EsEf hazal2131ds bana da doktorum Eray Çalışkan ve Semih Özereni önermişti ben semih beye gittim özel muayenesi var memnun kalmıştm
Ersoylurkye hazal2131ds ben mehmet özsürmeliye gidicem 13 ocakta randevum var bizim bi akrabamiz onda yaptirmis cok iyi doktor diyor bakalim bende 22 haftamda giricem az kaldi
lavindenizim hazal2131ds yasemin doğanı kesinlikle öneriyorum çok iyi çok güzel ilgileniyor ve fiyatı dıgerler doktorlardan uygun
hazal2131ds lavindenizim nasıl randevu aldınız. Haftasonu girdi araya özel randevu detaylı ultrason diyince veriyorlar mı yada çok dolu oluyor mu?
Balonnnnn hazal2131ds bizim de dr muz onu önerdi ama sanki sıra alamazmışız gibi geldi bize hemen randevü veriliyor mu?
lavindenizim hazal2131ds ben oraya gıdıp randevu almıştım çok yogun degıldı ben gıttıgım zaman evet özel detaylı randevu dıye alıyorsunuz