Sevde3333 Kizlar sizler ne zaman duydunuz kalp atisini kac haftaliksinz 😊sohbet edelim biraz ben 6+4 um 6+1de bebegi alttan gorduk kalp atisi icin de 10 gun sonra gel dedi🤲
Buseyvz Sevde3333 biz şuan 29 olduk ama başından beri hiç bir belirtim olmadı maşaallah çok rahat geçti 😊
Eminos123 Sevde3333 aaa ayniyiz canim bende bugun gittim doktora kalp atisi baslamis ben goruyorum ama makineye ses gitmez daha dedi hersey iyi yolunda dedi sali gunu tahlil sonuclarima bakacak 2 hafta sonra gel kalp atisini sende dinle dedi de ben sık sık ultrasona girmek istemiyorum
Sevde3333 didemblr Darısı bizlere insallah canim 7 haftada kesin görmeliyiz dedi bana normal o zaman 8 e kadar